AB Netten B.V.

Assortiment

Diensten

Samples

Over

Staat je vraag er niet tussen?

Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!

Neem contact op

Andere vragen

De zoektocht naar het juiste product voor je apparaat begint altijd bij het modelnummer. Het verschilt echter per apparaat waar dat nummer zich bevindt. Heb je het product niet gevonden? Kies dan een categorie uit onze webshop (bijvoorbeeld categorie Tuin & Agro). Vervolgens selecteer je aan de linkerkant van de pagina het juiste product.

Het kan zo zijn dat de bevestigingsmail van de bestelling in uw SPAM/Ongewenste mail mailbox is beland. Kijk hier eens om te checken of u hem wel heeft ontvangen!

Klik hier om contact op te nemen als dit niet het geval is.

Wanneer het product binnen de garantietermijn kapot gaat (en voldoet aan de voorwaarden) dan sturen wij je een nieuw product op. Op dit nieuwe product krijg je geen nieuwe garantie, maar de oude garantie loopt door. Met andere woorden: Als je op 1 februari een dekkleed koopt met 6 maanden garantie en deze op 1 mei kapot gaat, tijdens normaal gebruik. Dan valt het binnen de garantietermijn en -voorwaarden. We sturen dan meteen een nieuw dekkleed op. Op dit dekleed zit dan nog 2 maanden garantie.

Nadat we jouw aanvraag hebben ontvangen controleren we eerst of jouw aanvraag voldoet aan de garantievoorwaarden, zorg er daarom voor dat jouw aanvraag zo duidelijk en compleet mogelijk is. Denk bijvoorbeeld aan foto’s van het typeplaatje van jouw apparaat en het kapotte product. Wanneer jouw aanvraag aan de voorwaarden voldoet dan laten we je dit per e-mail weten en zullen we je direct een vervangend product toe sturen. In de meeste gevallen vragen we je om het defecte product te retourneren. Dit kan wanneer je bovenstaande procedure volgt.