AB Netten B.V.

Assortiment

Diensten

Samples

Over

Staat je vraag er niet tussen?

Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!

Neem contact op

Andere vragen

De zoektocht naar het juiste product voor je apparaat begint altijd bij het modelnummer. Het verschilt echter per apparaat waar dat nummer zich bevindt. Heb je het product niet gevonden? Kies dan een categorie uit onze webshop (bijvoorbeeld categorie Tuin & Agro). Vervolgens selecteer je aan de linkerkant van de pagina het juiste product.

Ja. Samen met Klarna bieden wij de mogelijkheid aan om de goederen tot 30 dagen na factuurdatum te betalen. Dit is een veilige en makkelijke betaalmethode. Je hoeft enkel je geboortedatum in te voeren. Houd er rekening mee dat betaling op rekening niet mogelijk is voor bedrijven en organisaties, maar enkel voor particulieren. Bij betaling op rekening is het ook niet mogelijk om een ander afleveradres in te voeren.

Het kan zo zijn dat de bevestigingsmail van de bestelling in uw SPAM/Ongewenste mail mailbox is beland. Kijk hier eens om te checken of u hem wel heeft ontvangen!

Klik hier om contact op te nemen als dit niet het geval is.

Wanneer het product binnen de garantietermijn kapot gaat (en voldoet aan de voorwaarden) dan sturen wij je een nieuw product op. Op dit nieuwe product krijg je geen nieuwe garantie, maar de oude garantie loopt door. Met andere woorden: Als je op 1 februari een dekkleed koopt met 6 maanden garantie en deze op 1 mei kapot gaat, tijdens normaal gebruik. Dan valt het binnen de garantietermijn en -voorwaarden. We sturen dan meteen een nieuw dekkleed op. Op dit dekleed zit dan nog 2 maanden garantie.